Zmiany w FutureAdPro 2.0

Zmiany w FutureAdPro 2.0

Już 22 stycznia 2019 r. rusza nowa odsłona portalu reklamowego FutureAdPro 2.0. Na dzisiejszym webinarze właściciele FutureNet – Roman Ziemian, Stephan Morgenstern oraz światowy lider Hugh-Paul Ward przedstawili skrót najważniejszych zmian, które czekają społeczność FutureNet w związku z uruchomieniem nowej platformy FAP 2.0.

Jedną z bardzo istotnych zmian jest zamiana serwerów na sprawniejsze i szybsze (oparte o system na jakim funkcjonują takie platformy jak UberNetflix oraz Amazon) – wcześniejsze problemy wynikały z szybkiego wzrostu użytkowników na platformie. Stare serwery nie wytrzymywały tak dużej ilości użytkowników. Nowe FutureAdpro działa na serwerach, które wykorzystują najnowocześniejsze technologie.

Nowy serwer FAP 2.0

Jedną z najważniejszych zmian są płatności na platformie, które będą odbywać się tylko i wyłącznie w kryptowalucie FuturoCoin!

To bardzo ważna i pozytywna zmiana, która była już zapowiadana przez właścicieli FutureNet od dłuższego czasu. Wszystkie płatności będą odbywały się wyłącznie w kryptowalucie FuturoCoin – jako społeczność powinniśmy wspierać produkty platformy, dzięki użyteczności FTO z całą pewnością zwiększy się wartość kryptowaluty FutureNet, na czym skorzystamy wszyscy. Transakcje będą odbywać się sprawniej i szybciej. Paul podkreślił, iż mimo że możemy kupić i sprzedać Futuro na wielu giełdach (obecnie już 10!) to poleca głównie → CoinDeal – w pełni bezpieczną i współpracującą z FutureNet platformę (dzięki temu użytkownicy FutureNet mogą liczyć na atrakcyjne warunki związane z tradingiem.

Zakupy na platformie FAP 2.0 tylko za pomocą FuturoCoin

Od momentu startu nowego FAP 2.0 każdy kto zakupi wyświetlenia reklamy (AdPack) będzie musiał je wykorzystać!

Jak wiemy FutureAdPro to portal reklamowy, w którym zakupujemy paczki reklamowe tzn adpacki – każda paczka daje nam określoną liczbę wyświetleń reklamy – od teraz po zakupieniu paczki, użytkownik będzie miał 7 dni na dodanie własnej, unikalnej reklamy. To ważne! Do tej pory nie każdy wykorzystywał potencjał i możliwości reklamowe platformy – to WIELKI BŁĄD! Płacimy za reklamę, z której później nie korzystamy? Od teraz się to zmieni i każdy będzie musiał dodać reklamę.

Zmiany w planie marketingowym FAP 2.0

Tutaj nastąpiło najwięcej zmian, które pewnie w ciągu kolejnych dni będą bardziej szczegółowo wyjaśniane.

  • 10% przy każdej wypłacie trafia na konto matryc
  • prowizje będą wypłacane z 10 poziomów (do tej pory tylko z 5), jednak prowizja z każdego poziomu wyniesie 1% (wcześniej było 8%, 4%, 1$, 1% i 1%)
  • aby otrzymywać prowizję z 10 poziomów należy posiadać minimum 5 aktywnych bezpośrednich partnerów – każdy musi posiadać minimum 1 paczkę o wartości $50
  • jeśli posiadamy mniejszą liczbę partnerów – będziemy otrzymywać prowizje w następujący sposób:
  • 1 aktywny partner – prowizje z 1 i 2 poziomu
  • 2 aktywnych partnerów – prowizje z 1,2,3 i 4 poziomu
  • 3 aktywnych partnerów – prowizje z 1, 2, 3, 4, 5 i 6 poziomu
  • 4 aktywnych partnerów – prowizje z 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 poziomu
  • 5 aktywnych partnerów – prowizje z wszystkich 10 poziomów po 1 %
  • maksymalna ilość posiadanych paczek to 400 (99% użytkowników FutureAdpro do tej pory posiadała maksymalnie 400 lub mniej paczek – stąd taka zmiana)
  • będą jeszcze specjalne subskrypcje do wykupienia, aby posiadać maksymalną ilość paczek:
  • FREE: Adpack $10 – 5 sztuk, Adpack $50 – 20 sztuk
  • LIGHT: Adpack $10 – 10 sztuk, Adpack $50 – 40 sztuk
  • MEDIUM: Adpack $10 – 25 sztuk, Adpack $50 – 120 sztuk
  • EXTRA: Adpack $10 – 35 sztuk, Adpack $50 – 200 sztuk
  • PREMIUM: Adpack $10 – 50 sztuk, Adpack $50 – 400 sztuk
  • zmiany nastąpią również w ilości oglądanych codziennie reklam – będzie to zależne od posiadanych paczek:
  • 1-20 adpacków – klikamy 10 reklam dziennie
  • 21-40 adpacków – klikamy 12 reklam
  • 41-120 adpacków – klikamy 14 reklam
  • 121-200 adpacków – klikamy 16 reklam
  • 201-400 adpacków – klikamy 20 reklam

Na koniec Paul Hugh wspomniał o bardzo ważnej rzeczy – nie męczcie supportu pytaniami na temat działania biznesu – takie informacje są dostępne na platformie, w planach marketingowych, na kanale YT firmy oraz ogólnie w internecie. Na takie pytania powinien odpowiadać Wasz sponsor, osoba dzięki której weszliście do programu. Sami również stale się edukujcie, uczestniczcie w webinarach, eventach, szkolcie potem swoich ludzi.

Dzięki